Ostatnie wpisy
- TDiM 070: Który test Gallupa wybrać- TOP 5 czy cały profil All34?
- TDiM 069: Talent Integrator [Includer]
- TDiM 068: Który test Gallupa wybrać dla dziecka?
- TDiM 067: Pauzowanko czyli gdzie byłam jak mnie nie było
- TDiM 066: Talent Pryncypialność [Belief]
- TDiM 065: Talent Rywalizacja [Competition]
- TDiM 064: Talent Bliskość [Relator]
- TDiM 063: Talent Zbieranie [Input]
- TDiM 062: Talent Współzależność [Connectedness]
- TDiM 061: Talent Naprawianie [Restorative]
- TDiM 060: Talent Intelekt [Intellection]
- TDiM 059: Co to jest krąg wpływu i jaki to ma związek z Ukrainą?
- TDiM 058: Talent Aktywator [Activator]
- TDiM 057: Talent Strateg [Strategic]
- TDiM 056: Talent Kontekst [Context]
- TDiM 055: Podziękowanie, podsumowanie i plany na przyszłość
- TDiM 054: Talent Poważanie [Significance]
- TDiM 053: Talent Wiara w Siebie [Self-Assurance]
- TDiM 052: Talent Rozwijanie innych [Developer]
- TDiM 051: Talent Rozwaga [Deliberative]
- TDiM 050: Jak rozumiesz słowo „talent”? – odcinek jubileuszowy
- TDiM 049: Talent Ukierunkowanie [Focus]
- TDiM 048: Jak przygotować 10-latka na wyzwania 4 klasy – rozmowa z Anią Ciszewską
- TDiM 047: Talent Zgodność [Harmony]
- TDiM 046: Jak fascynujące może być zwiedzanie Polski? – rozmowa z Kasią i Maciejem Marczewskimi
- TDiM 045: Talent Odkrywczość [Ideation]
- TDiM 044: Bieg na orientację – sport czy zabawa dla każdego?- rozmowa z Agnieszką Stachurską
- TDiM 043: Pomysł na samodzielne wakacje nastolatka – rozmowa z Patrycją Franią
- TDiM 042: Talent Wizjoner [Futuristic]
- TDiM 041: Elastyczność [Adaptability]
- TDiM 040: Talent Komunikatywność [Communication]
- TDiM 039: Talent Dyscyplina [Discipline]
- TDiM 038: Talent Uczenie się [Learner]
- TDiM 037: Talent Empatia [Empathy]
- TDiM 036: Talent Czar [Woo]
- TDiM 035: Czego się możesz teraz spodziewać?
- TDiM 034: Sztuka podejmowania decyzji
- TDiM 033: Talent Odpowiedzialność [Responsibility]
- TDiM 032: Jak uczyć dzieci języków obcych?- rozmowa z Piotrem Krukiem
- TDiM 031: Talent Maksymalista [Maximizer]
- TDiM 030: Książki z domowej biblioteczki rodzica
- TDiM 029: Talent Osiąganie [Achiever]
- TDiM 028: Talenty w edukacji – rozmowa z Agnieszką Barszcz
- TDiM 027: Talent Indywidualizacja [Individualization]
-
TDiM 026 : Czym jest rodzicielstwo
oparte o mocne strony? - TDiM 025: Coś się kończy – coś zaczyna
- TDiM 024: Aktywnie Razem
- TDiM 023: Talent Współzawodnictwo [Competing]
- TDiM 022: Talent Nastawienie na relacje [Relating]
- TDiM 021: Jak zaplanować wakacje z rodziną?
- TDiM 020: Talent Organizowanie [Organizer]
- TDiM 019: Rozwój w oparciu o mocne strony a tradycyjne podejście
- TDiM 018: Talent Myślenie o przyszłości [Future thinker]
- TDiM 017: 5 dobrych strategii uczenia się
- TDiM 016: Talent Wiara w siebie [Confidence]
- TDiM 015: Talenty w służbie zmiany
- TDiM 014: 5 strategii jak zarządzać słabościami
- TDiM 013: Talent Niezawodność [Dependability]
- TDiM 012: Czy warto powtórzyć test Gallupa?
- TDiM 011: Talent Odkrywczość [Discoverer]
- TDiM 010: Wartościowe bajki i filmy, które warto zobaczyć
- TDiM 009: Talent Centrum Uwagi [Presence]
- TDiM 008: 4 ważne rzeczy w planowaniu nowego roku
- TDiM 007: Polecane książki dla dużych i małych
- TDiM 006: Talent Osiąganie [Achieving]
- TDiM 005: Badanie CliftonStrengths i Strengths Explorer
- TDiM 004: Talent Opiekuńczość [Caring]
- TDiM 003: Czym są talenty i mocne strony?
- TDiM 002: O Gallupie kilka słów wstępu
- TDiM 001: Poznajmy się